Kanta-asiakkaaksi liittyminen ja asiakasedut

Nainen käyttää mobiilisovelluksesta löytyvää kanta-asiakaskorttia Yliopiston Apteekissa.

Usein kysyttyä kanta-asiakkuudesta

Jotta löytäisit helposti ja nopeasti vastaukset Yliopiston Apteekin kanta-asiakkuuteen liittyviin kysymyksiisi, olemme keränneet tälle sivulle vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokaupan chatissa, tai puhelimitse soittamalla numeroon 0300 20200 (0,85 €/min + pvm/mpm, jonotus pvm/mpm).

Kanta-asiakkaaksi liittyminen

Miten voin liittyä kanta-asiakkaaksi?

Kanta-asiakkaaksi voit liittyä joko verkkosivuillamme ya.fi tai lataamalla Yliopiston Apteekin sovelluksen ja rekisteröitymällä sen käyttäjäksi.

Liittymisen yhteydessä tunnistaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Liityttyäsi kanta-asiakkaaksemme voit hyödyntää kanta-asiakastarjoukset myös verkkokaupassa ya.fi.

Lue lisää kanta-asiakkuudesta

Ketkä voivat liittyä Yliopiston Apteekin kanta-asiakkaiksi?

Kanta-asiakkaaksi voivat liittyä kaikki 15-vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on suomalainen henkilötunnus ja sähköpostiosoite. 

Liity kanta-asiakkaaksi

Miten saan Yliopiston Apteekin mobiilisovelluksen käyttööni? Mitä etua siitä on?

Voit ladata sovelluksen puhelimeesi helposti Google Play- tai Applen App Store -sovelluskaupasta.  Yliopiston Apteekin sovelluksesta löydät digitaalisen kanta-asiakaskorttisi. 

Sovellusta käyttämällä omat asiakastiedot, sähköiset palvelumme sekä chat-yhteys asiakaspalveluumme löytyvät kädenkäänteessä. Pääset helposti lukemaan tuotetietoja ja tekemään ostoksia. Pysyt myös ajan tasalla kaikista kampanjoistamme ja rahanarvoisista eduistasi. Apteekissa asioidessasi skannaat kanta-asiakaskorttisi kätevästi sovelluksesta.

Lue lisää mobiilisovelluksesta

Voiko alaikäinen olla Yliopiston Apteekin kanta-asiakas?

Kyllä. 15 vuotta täyttänyt nuori voi omalla päätöksellään liittyä kanta-asiakkaaksemme, jos hän voi todentaa henkilöllisyytensä pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kun hän rekisteröityy sähköisissä kanavissamme. Jos tämä ei ole mahdollista, voi huoltaja pyytää lapsensa liittämistä kanta-asiakkaaksemme.

Kanta-asiakkaan edut

Mistä saan tietoa kanta-asiakaseduista?

Kanta-asiakkaan edut ja hyödyt löytyvät kätevästi Yliopiston Apteekin mobiilisovelluksen etusivulta ja Palvelut-osiosta. Voit tutustua etuihin myös verkkosivuillamme ya.fi.

Suosittelemme myös, että tilaat uutiskirjeemme, niin pysyt aina ajan tasalla kaikista tarjouksistamme. Usein saat jopa tietää eduista ja tarjouksista ennen muita! Myös sinulle kohdennetut edut, esimerkiksi ilmoittamistasi mielenkiinnon kohteista, tulevat suoraan sähköpostiisi.

Lue lisää kanta-asiakaseduista
Tilaa uutiskirje
Lataa sovellus

Voinko hyödyntää kanta-asiakasedut myös verkkokaupassa?

Kanta-asiakkaan kuukausittain vaihtuvat etuhinnat löytyvät niin verkkokaupastamme kuin kaikista Yliopiston Apteekeista sekä kumppaniapteekeistamme.

Verkkokaupasta löytyy usein myös sellaisia kanta-asiakkaille kohdennettuja tarjouskampanjoita, joita et löydä apteekeistamme.

Mitä ovat kumppaniedut?

Yliopiston Apteekin kanta-asiakkaat saavat etuja ja erikoishintoja useammaltakin terveyden ja hyvinvoinnin toimijoilta.

Lue lisää ja löydä itsellesi sopivimmat edut

 

Saanko kanta-asiakasalennuksen myös Yliopiston Apteekin kumppaniapteekeista?

Kanta-asiakasalennukset ovat muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta saatavilla myös kumppaniapteekeistamme.

Tutustu kumppaniapteekkeihimme

 

Miten todennan olevani kanta-asiakas?

Kanta-asiakkuus on kätevintä todentaa Yliopiston Apteekin sovelluksesta löytyvällä digitaalisella kanta-asiakaskortilla. Tarvittaessa kanta-asiakkuus löytyy myös Suomen viranomaisten myöntämillä henkilöllisyysasiakirjoilla tai Kela-kortilla. 

Lue lisää ja lataa sovellus

 

Miksi minua pyydetään todentamaan kanta-asiakkuuteni?

Kanta-asiakkuus on hyvä todentaa jokaisella asiointikerralla ja kassalla maksettaessa. Esimerkiksi voimassa olevat kanta-asiakashinnat saat vain todentamalla kanta-asiakkuutesi.

Näin varmistat, että saat parhaat sinulle kuuluvat henkilökohtaisetkin etusi. 

Kanta-asiakkuuden päättyminen

En halua enää olla Yliopiston Apteekin kanta-asiakas. Miten irtisanon kanta-asiakkuuteni?

Jos haluat päättää kanta-asiakkuutesi voit ilmoittaa siitä vapaamuotoisella kirjallisella ilmoituksella joko jossain apteekissamme tai kumppaniapteekissa. Voit irtisanoa kanta-asiakkuutesi myös omalta asiakastililtäsi mobiilisovelluksessamme tai verkkosivuillamme www.ya.fi.

 

Voiko kanta-asiakkuus päättyä myös ilman erillistä irtisanomista?

Kanta-asiakkuuden ehtojen mukaan kanta-asiakkuus päättyy, jos asiakkaalla ei ole ollut ostoja Yliopiston Apteekista edeltävän 36 kk aikana. Tämän jälkeen poistamme asiakastietosi järjestelmistämme. Voit aina liittyä uudelleen kanta-asiakkaaksemme.

Ehtojemme mukaan kanta-asiakkuus päättyy myös asiakkaan kuolemaan. Tieto kuolemantapauksista tulee meille suoraan Digi- ja väestötietovirastosta. 

Tutustu kanta-asiakkuuden ehtoihin