Palautukset ja tuotereklamaatiot
Tällä sivulla voit ilmoittaa verkkotilauksen palautuksesta ja tuotereklamaatioista.
Verkkotilauksen palautus
Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi tarvittaessa palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, voit tehdä palautuksen ohjeiden mukaan ja tehdä uuden tilauksen oikealle tuotteelle.
Palauttamasi tuotteen tulee olla myyntikelpoinen ja sinetöityjen tuotteiden tulee olla avaamattomia. Peruutus- ja palautusoikeutta ei ole lääkkeillä, reseptillä ostetuilla tuotteilla, avatuilla hygienia- tai terveystuotteilla. Huomaathan, että noutamaton tilaus ei ole palautus.
Palautus on maksuton, mutta alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä. Tarkemmat ehdot on kuvattu Yliopiston Apteekin verkkokaupan toimitusehdoissa.
Täytä sähköinen lomake ja toimi allaolevien ohjeiden mukaan.
Ohjeet palautukseen
- Pakkaa ja merkitse
Pakkaa tuotteet huolellisesti. Suosittelemme käyttämään alkuperäistä pakkausta. Kirjoita paketin päälle tilausnumero selkeästi. - Postita
Vie palautus Postin toimipisteeseen. Kerro Yliopiston Apteekin sopimustunnus 630352. Palautus on maksuton. Pyydä Postista kuitti lähetyksestä ja säilytä se vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta. - Odota käsittelyä
Palautus käsitellään varastollamme mahdollisimman pian palautuksen saapumisen jälkeen. Saat tiedon hyvityksestä sähköpostitse.
Mikäli ilmoitit noutamattomasta tilauksesta, ilmoituksesi käsitellään, kun tilaus on saapunut varastollemme.
Verkkotilauksen tuotereklamaatiot
Mikäli sait verkkotilauksessasi väärän tuotteen (Yliopiston Apteekin toimitusvirhe) tai epäilet tilaamasi tuotteen olevan viallinen, täytä alla oleva lomake.
Lomakkeen täyttämisen jälkeen asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä sähköpostitse 1–3 arkipäivän kuluessa jatko-ohjeiden antamiseksi.
Mikäli teit lomakkeelle reklamaation, joka koskee lääkevalmistetta, ja lääkityksesi uhkaa katketa, olethan yhteydessä vielä Yliopiston Apteekin asiakaspalveluun.